Nyan nyan nyan ~

Idag när jag upptäckte att solen sken blev jag på otaggat humör! Varför? Jo för att bara ligga och slappa är något som jag är expert på, och när solen är framme så lockar det ännu mer att bara ligga ner någonstans och stirra rätt ut i tomma intet. Men det fick jag ju inte göra idag ju (vilket tar oss till den otaggade delen!). Idag var det meningen att jag skulle storstäda mitt rum och rensa och fixa och dona för att se kanske ta en uppfriskande promenad och hjälpa små ankungar.

Okej, det där sista med promenaden och ankungar var bara ett skämt, psssh, promenera!

Poängen är att solen bara lockar med sitt "Komsi komsi och slappa med mig istället för att vara produktiv! Inte ska du vara inne en dag som denna!"

Och jag typ "Käften solen, jag gör vad jag vill!"
Bara det att jag vill ligga och slappa och strunta i att vara produktiv!
Damn you and such!

Vardag | |
#1 - - Sandra:

Tack så mycket! :)

Upp