När chefen joinar in!

Tänk er ett sånt här scenario;

Fem tjejer i en kiosk, två av dem är övertrötta och flummiga (den ena pga intag av koffeing och den andra är jag och jag är som jag är). Det är dags att börja ladda läsk inför första pausen AIK-Timrå. Bara minuter innan har de tre normala tjejerna (okej, en av de normala tjejerna) fått bevittna en synkroniserad dans av flummisarna (mig och Camilla, who else liksom), till LMFAO's låt Sexy and I know it. Vi pratar då alltså supersynk och helt improviserat.

När fyra av tjejerna ställer sig för att ladda läsk och den femte (jag) försöker fixa annat, så sjunger alla på låten i kör när Barchefen plötsligt kommer in. Alla tystnar och skäms lite för att de är högljudda och att det inte ser proffessionellt ut. Barchefen ställer sig vid FastLine-kassan och börjar kolla statistik för baren. Helt plötsligt brister barchefen ut i en "Wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle, yeah" lite tyst men tillräckligt högt för att alla ska höra.

OCH DÄRFÖR BARN, ÄLSKAR JAG MITT JOBB!
Vardag | |
#1 - - elin:

Hahahahahha Bosse? Hahahhahahaha

Upp