Direkt från sängen

Oj så mysigt jag har haft det idag! Hos mamma spelade jag och Thea spel på varandras mobiler och bara mös, innan jag passade på att njuta av hundpassning och kunde åka till centrum för att handla saker till lägenheten (som toapapper, tandkräm och te).

Åt avokadosallad men fick en konstig dressing som luktade fotsvamp (mammas ord) och smakade mögelost (egen erfarenhet då jag hällde ut hela såsen över salladen innan jag smakat, dumma flicka!). Och inte den goda mögelosten heller, utan den med fläckar på. Typ.

Åkte till IP och kollade när BK fick fett med pisk och satt sen och hängde i två timmar, med Milo sovandes i famnen.

Ligger nu i sängen och varvar ner. Milo ligger tryckt mot min höft och snusar sött. Han gör inte mycket annat än sover. Och biter lite på saker.

Vardag | |
Upp