Bieber Fever

Igår var vi på Justin Bieber, jag, min mamma, Thea och Elin. Jag menar, alltså, jag och Elin var ju bara där för Theas skull, och mamma följde med för det fanns en biljett över när Wille tyckte att han blivit för stor för Bieber. Hrm hrm hrm. 
 
Lögner, bara lögner. Sanningen är att jag inte hade förväntat mig allt för mycket. Jag ville mest gå för att säga att jag har sett Justin Bieber live. Sånt tycker jag är kul. Skrytmåns osv. 
 
Jag blev postitivt överraskad. Efter öronbedövande skrik (som nästan förstörde stämninge) när klockan började ticka ner, klev han på. Och bjöd han på en show, eller bjöd han på en show. Han sjöng och han dansade och sen mot slutet började han komma upp på scen topless och dra upp tröjan osv osv osv (vilket ofta resulterade i ännu högre skrik, men förståeligt med den kroppen..hrm hrm hrm). 
 
Den störst anledningen till att många är emot Bieber är för att de påstår att han är konstgjord, auto-tunead och allt det där man brukar förvänta sig av popartister. Sant till viss del säkerligen, men när man inser att han faktiskt kan sjunga på riktigt blir man glatt överraskad och jag kan utan att skämmas säga att jag tycker om honom, kanske inte som person (jag hänger alldeles för mycket på sociala medier för att inte förstå att han är lite av en douche just nu), men som artist. Bieber Fever all the way! (Tänker ej klassa mig själv som en Belieber...Sorry assåh). 
 



Mor min var en underbar mor och köpte en tröja till mig :) I WILL WEAR IT WITH PRIDE!
 
Musik, Vardag | |
Upp