Dagarna på Torö

Farmor och farfar åkte upp till Vemdalen en vecka, och jag passade på att åka ut och vara där, precis som jag och Elin gjorde förra året. Precis som förra året fick jag sällskap av Elin, Viggo och Bella. Det har väl blivit lite av en tradition. Som avslutas kort nu när landet ska upp på marknaden.

Vi gick skogspromenad, hälsade på Elins pappa och hans flickvän (för vi gick vilse på något sätt), bakade paj, bullar och åt god mat som jag ej var delaktig i att laga. När Elin och Bella åkte hem på söndagen, för de var vuxa och var tvungna att gå tillbaka till det där "jobbet" som alla pratar så mycket om, var jag kvar själv och njöt av tystnaden. Låg mest och läste och åt upp bullarna som blivit över. Tog promenader med Milo, badade i poolen och bara var. Det var helt otroligt mysigt. 

Vardag | |
Upp