Ett år går väldigt snabbt!

Idag är det ett år sedan jag och mamma åkte ner till Norrköping och träffade Milo för första gången. Idag är det ett år sedan vi tog med honom hem till Stockholm. Idag är det ett år sedan vårt äventyr tillsammans började. Tänk så snabbt tiden går. 

Precis som alla andra förhållanden har vi haft våra upp- och nergångar. Det finns dagar när jag inte vill veta av honom. Dagar jag inte orkar, inte vill, och ibland en blanding av båda två. Dagar när han är på det humöret, och skiter i allt jag säger och vill. Dagar vi bara missförstår varandra helt. Sånt är helt naturligt, och ska man spendera mer än ett årtionde med någon, kan det inte bara vara på topp hela tiden. 
Men jag vet att trots det vet jag att han älskar mig. Och jag älskar honom. Vi är ett team, och ingenting kan skilja oss åt. Aldrig. Aldrig någonsin.

Tack för det bästa året någonsin, Milo. ♥
*
 
Milo | |
Upp