Vi har flyttat!

Jag borde inte få ha en blogg. Jag är alldeles för dålig för att blogga nu för tiden. Nu när jag har börjat skriva ner vad jag gör på dagarna i en egen anteckningsbok (dagbok har jag hört att det kallas), känns det inte lika nödvändigt att publicera detta även på nätet för alla att läsa. Men jag försöker. Lite i alla fall.
 
Jag och Camilla har flyttat. Vet inte om det är något som inte är förstått hos varenda person jag känner. Är så himla glad att äntligen få lämnat Sågen och dess negativa energi som till slut tog över både mig och Camilla och gjorde oss trötta och osociala. Eller så är det bara så vi fungerar, vet ej. 
 
Nu, dag fyra har jag äntligen börjat få ordning bland mina egna saker. Har fokuserat mer på vardagsrum, kök, badrum och klädkammare. Mitt rum var mest ett kaos av omkringslängda saker, snabbt uppackade från sina lådor så vi kunde gå ner med dem. Men det börjar bli fint nu. Synd bara att vi har betongväggar, så vi kan inte spika som vi vill, utan måste borra och sätta in plugg för att kunna hänga upp tavlor. Nåja.
 
Just nu sitter jag och njuter av alla YT-videos jag har missat under denna helg. Milo ligger och biter på en boll vid mina fötter, och solen är påväg ner. Livet på en pinne.
 
Vardag | |
Upp