Ny dator!

Jag var så duktig. SÅ DUKTIG. I veckor nu har jag lyckats motstå lockelsen av Elgigantens räntefria avbetalning. Tyckt att jag för en gångs skull inte ska köpa någonting jag egentligen inte har pengar att köpa det för. Men så idag, när jag var och införskaffade min skateboard (i det där försöket att jag ska lära mig skatea, hahaha), tänkte jag att jag åker förbi Elgiganten och får lite expertråd om vilken dator jag borde satsa på med de intressena jag har. Försäljaren pekade ut Samsungdatorn jag nu har i min ägo. Den fanns till nedsatt pris då det var någon som lämnat tillbaka den utan att knappt öppna den (menas att skyddsplasten runt datorns skärm fortfarande var kvar så den var inte ens startad). Och så avbetalning på det. 
 
Jag mår inte överdrivet dåligt över detta. Jag har velat ha en ny dator sedan min gamla, kraftfulla dator blev skrotad. Att inte kunna redigera videos, att inte kunna spela The Sims och Starcraft, det har varit en abstinens. Nu har jag en ny pärla, döpt till Stiles och vit till färgen. Jag är verkligen supernöjd. Datorn är lätt, stilren och med den där matta skärmen jag har saknat så. 
 
Vardag | dator, samsung | |
Upp