Tokyo rhythm

Har funnit mig helt till rätta i Tokyo nu. Har till och med lyckats hitta till tunnelbanan enbart utifrån minne, och själva tunnelbanesystemet är inte alls lika förvirrande längre. Folket här är så trevliga, säger förlåt om de går in i dig på de tätbefolkade gatorna, eller när du går in i dem. Det ligger på den nivån.
 
De senaste dagarna har Bella och jag hunnit med hur mycket som helst. Nästan allting vi ville göra. Vi har varit i Shinjuku, Harajuku, Shibuya, Akihabara, Ueno och mycket annat. Vi har besökt Ghiblimuseumet, Pokémoncentret, Kiddyland, Ueno zoo, och ett maidcafé (och så mycket annat).
 
Jag trivs så bra här borta. Maten är god (och relativt billig), mäniskorna är trevliga och staden är vacker.Trots det har jag hemlängtan. Saknar Milo, och Camilla och familjen. Jag saknar till och med Skrållan!
 
Det var meningen att jag och Bella skulle gå ut på krogen idag, och se den sidan av kulturen också. Men efter middagen ville varken hon eller jag gå ut, så vi gick och köpte snacks och tog en kväll inne på hotellrummet istället. Mjölk och pistachnötter. Mums!
 
Ajuste, mjölk är min nya favoritgrej (typ). Den är tydligen 8%-ig och laktosfri! HEJA HEJA!
 
 
Resor, Vardag | |
#1 - - c:

Spam och reklam är onödigt, och jag kommer hata dig för alltid om du slänger upp något sånt.
Beware of the wrath of the crazy korean

#2 - - Camilla:

oj det förra vart knas

skulle bara göra en sån här: <3

och fråga vem fan Mio är .. ;)

Upp