Kaffepaus

Jag skulle vilja säga att jag satt i djupa tankar och skrev frenetiskt på en ny bok innan jag tog kaffepaus, men sanningen är att jag satt och kollade på Pokémon och höll på att somna. Kaffet var endast för koffeinkicken, men man kan ju njuta ändå! Speciellt när det är typ sol ute.

 

Dricker i princip bara kaffe och te ur koppen jag köpte på Kimmidoll i Thailand. Är helt förälskad i den!

Vardag | |
#1 - - Felicia:

SV: helt vanlig berlinemunk ;) och japp rosa glasyr.

#2 - - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; jo men då ska man tycka supandet är överskattat inte själva meningen med valborg ;D

#3 - - EMMAS:

sv: ja eller hur :D

#4 - - HANNA:

Haha! tack :)

#5 - - MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

sv: Ja verkligen :D gör så :D

#6 - - Lisa:

hahahaha, nejdå! :)

#7 - - amelie och malin:

ja men de är ju de :D

#8 - - Claudia:

det låter som en väldigt mysig kväll! =)

#9 - - Louise:

Sv: Nej. Gå ut med 26 papper när det blåser är inte aktuellt, tyvärr! Är förlorad om jag tappar några, och det går inte att ha t.ex sten på alla papper och ha dem i högar, då jag behöver flera papper samtidigt. Blir för jobbigt. :P

#10 - - Twins:

vilken fin bild =)

#11 - - Kaji:

sv: Ja så var det för mig också, men kolla i webbshoppen! Det var där jag hittade min i rätt storlek :)

#12 - - rosanna:

sv: ja men precis, så jag tror jag kommer köpa en svart och en annan lite mer färglad :D

#13 - - M E R E I:

- Hoppas du haft en bra helg :)!

#14 - - hanna ♥:

jadu, verkligen :)

#15 - - ellin:

sv: fukka uuuuuhr

#16 - - Ebba:

Jaa, det var synd, men det hade varit bättre om dom hade typ filmat högre upp... ;)

#17 - - Hanna:

Det är meningen att dem ska lukta det :D

#18 - - er:

gud vilken söt mugg :D :D

#19 - - emelie:

sv: haha, det låter faktist ganska konstigt med konsert i en simhall, men det är på övrevåningen i en stor gymnastiksal :)

#20 - - Anonym:

sv: bra gissaT:D men fel;)

#21 - - Olivia:

vilken söt mugg. :)

Fin blogg. :D

#22 - - Louise:

Ja snygga är dom:)

#23 - - Fröken Nilzon :o:

Gud vilken söt mugg :)

Upp