Skiva!

Idag blir en hektisk en. Har redan spenderat den med att superintestressa i mig min frukost, absolut inte kolla på Förhäxad och absolut inte tagit världens längsta dusch. Det är bara stress, stress, stress!

Nej men skämt åsido. Behövde inte gå ut med voffsen idag, så tog det extra lugnt och tänkte att jag kan följa schemat som var inkluderat en hundpromenad. 

Trots det är det mycket på schemat idag. Har precis färgat mitt hår, ska in till stan nu för att köpa lite saker till skivan och till hemmet, åka tillbaka hem och jobba lite på böckerna, göra mig i ordning för att sedan åka tillbaka in till stan för att äta middag med snygga tjejer, för att sen åka vidare in till stan för att gå på skiva. 

Och solen lyser så fint.
Det kan bara bli awesome.


Eftersom jag fortfarande sitter i handduk och inte vill ge er några permanenta ögonproblem fick ni en molnbild, samt smygreklam för Ryanair, trots oförtjänt.
Vardag | |
Upp