Eighteen Kisses



Har spenderat min kväll med att sträckläsa denna bok. Eighteen Kisses är fortsättningen på Angel Kiss som kom ut förra året, och som då också sträcklästes. Helt underbara böcker med lagom kärlek, lagom våld och lagom mycket mystery. 

Böckerna handlar kort om den 16-åriga Jackie King, som har förmågan att kommunicera med döda kvinnor. Inte så mycket kommunicera som att bli kontaktad på konstiga sätt, men hon använder detta för att hjälpa till med mordutredningar på ett sätt som andra inte kan. 

Att jag sträckläste den säger egentligen inte så mycket om kvalitén mer än längden, men som bok är den fortfarande bra. Hade kunnat lägga ifrån mig den när jag ville, men jag ville helt enkelt inte.

Läsvärd för alla som gillar deckare och YA-böcker. Heja!
Böcker | |
#1 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Sov gott :)

Önskar dig en toppen fredagsmorgon :D

#2 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Ja ellerhur :( sämst

Upp