Stop Kony



Såg den här på 9gag, och den grep tag i mig så fruktansvärt mycket. Jag säger alltid att jag ska göra något åt världen. Rädda den, och alla som far illa av orättvisan som pågår. Men oftast är det bara prat, önskedrömmar om att bli en bättre människa, att göra något som betyder något för männskligheten. 

Detta däremot, är något jag har bestämt mig för att hjälpa till med. Att sprida det vidare, att göra det jag kan. Därför uppmanar jag alla som läser detta att sätta det här på sin egna blogg, på sin Facebooksida, på Twitter, var som helst egentligen där andra människor kan se och sprida vidare. Man behöver inte göra mycket för att göra något.
Youtube | |
#1 - - Anonym:

bloggving byte?

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

#2 - - Moa:

Tävling på bloggen! Var med och vinn en länkning i menyn och i ett inlägg! - http://moasjodins.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

jag hinner inte se den just nu, men jag ska verkligen ta mig tiden senare. Tack för tipset och bra att du vill hjälpa till mot orättvisor i världen.

#4 - - Denise 22 - mamma till Kevin 6:

Fan vilken bra film! Skulle bara kolla snabbt men blev fast genom hela. Denna unga kille sprider verkligen sitt budskap genom att dela den här filmen. Otroligt!

#5 - - Patricia♔:

Började kika, men datorn började sega, men det är så sjukt:(

#6 - - Perfectly Unbroken ♥:

Hej, fin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

#7 - - Anonym:

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling, det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

#8 - - Malin Aurora:

Vad gör du annars för att göra världen till en bättre plats?

Upp