Hemkommen

I ren vana vill jag skriva "är nyss hemkommen från Japan", för vanligtvis brukar jag skriva sånt. Men jag har tagit den här bloggen för givet väldigt länge, och inte ägnat den speciellt mycket tid, förutom med enstaka bilder och en vek text som egentligen inte berättar så mycket. Dessutom är det inte sant; jag är inte nyss hemkommen från Japan. Jag kom hem för ett dygn sedan, och har haft en skön slapp dag för första gången på 10 dagar. 
 
Det är skönt att vara hemma. Semester är tidskrävande och stressigt när man inte bara hänger på sina föräldrar som betalar allt. Man måste tänka på mat, på resvägar, på aktiviteter osvosvosv. 
 
Men det kommer bilder, både på Facebook och ordentligt här. Kanske till och med en berättelse om inte orden sviker. Men för nu duger det här.
 
 
Vardag | |
Upp