Välkommen till Samsungfamiljen

Idag, efter flera dagars velande, har jag tagit mig ner till Tele2-butiken och införskaffat mig en ny mobil och bundit upp mig ytterligare två år. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska binda upp mig igen, har gillat att veta att jag kan göra lite som jag vill efter tre månaders uppsägningstid, men nu kände jag att jag lika gärna kan göra det, eftersom jag fortfarande inte tagit mig någonstans på de trvå åren jag har varit bidningsfri.
 
Till det skaffade jag mig en Galaxy S4, och övergav därför min iPhonevärld som jag håller så kär, och steg in på nytt territorium. Jag kan inte säga att jag var överlycklig. Camilla fick övertala mig sista biten, och även då velade jag. Gillar inte förändring, svårt att säga hej då till en telefon som varit vid ens sida i två år och hjälp en så mycket osv. Jag vet, man ska inte ha sentimentala känslor till icke levande ting, but I do. Men iväg bar det och jag tittar fortfarande på min iPhone med längtan i blicken. Jag gillar ju iPhone, har inte haft problem med dem, och förstår inte varför alla Android-ägare hatar så mycket. 

Men men, nu får vi se hur dessa två år blir. 
 
Vardag | |
Upp