Jag har äntligen hittat felet!

I flera dygn har jag suttit nu och försökt att omformatera min externa hårddisk som har varit knas ända sen olyckan med golvet. Det har alltid fungerat ända fram tills slutspurten då det helt plötsligt står att formateringen inte kunde slutföras. Har hårdGooglat hela dagen, och hittade en genväg för att omformatera på ett annat sätt, och i och med det upptäckte jag att min hårddisk har förvandlats till RAW, vilket förklarar varför det inte har fungerat. Sitter nu med ett annat recoveryprogram som Camillas pappa tipsade om och försöker få tillbaka alla mina filer.
 
Klumpen i magen har lösts upp lite nu när jag vet att det faktiskt går att få tillaka alla filer trots att den inte går att använda (eftersom man måste omformatera innan man kan komma in och det inte går osv osv osv). Allt bara ser ljust ut igen!
Vardag | |
Upp